Het begin van mijn avontuur, Tanzania - Reisverslag uit Menaldum, Nederland van Jamie Groot - WaarBenJij.nu Het begin van mijn avontuur, Tanzania - Reisverslag uit Menaldum, Nederland van Jamie Groot - WaarBenJij.nu

Het begin van mijn avontuur, Tanzania

Door: Jamie Groot

Blijf op de hoogte en volg Jamie

15 Februari 2015 | Nederland, Menaldum

Nog 1 nachtje slapen en dan begint mijn avontuur naar Moshi, Tanzania. Al ruim een jaar bezig met de voorbereidingen, besprekingen en het maken van afspraken om mijn droom (om naar Afrika te gaan) te verwezenlijken.

De laatste voorbereidingen worden getroffen! Het inpakken van de koffer is tot het laatste moment uitgesteld, waardoor ik erachter kwam dat mijn roze diva koffer te klein is :( Na een hoop stress en een andere koffer (+ wat geprop en erop zitten met drie man) zijn ook al mijn spullen klaar voor de grote reis.

Morgen ochtend vertrek ik samen met Wilke en Juliët en vliegen we eerst naar Instanbul waar we moeten overstappen op het vliegtuig richting Kilimanjaro Airport. We verblijven tijdens onze stageperiode op de compound van het KCMC, waar we vast nog meer studenten zullen treffen.

Na het lezen van alle reisgidsen en het verkrijgen van informatie via 'ervaringsdeskundigen' ben ik klaar voor Tanzania.
Er zijn genoeg dingen te doen/zien/beleven. Welke activiteiten en uitjes het worden zullen jullie de komende tijd kunnen lezen in mijn blog.

Ik laat snel wat van mij horen en voor de mensen die even langs willen komen om samen met mij de Kilimanjaro te beklimmen, jullie zijn welkom!!!

Bye na kubwa kiss (tot ziens en dikke kus)

  • 20 Februari 2015 - 12:04

    John:

    Hoi wereldburger,

    Als je die bult gaat beklimmen wil ik wel mee gaan!
    Ed jij ook?

    Gr John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamie

Ik ben Jamie en via dit profiel kun jij op de hoogte blijven van mijn reis naar Tanzania.

Actief sinds 15 Feb. 2015
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 5907

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 22 Juni 2016

Tanzania

Landen bezocht: