Tanzania - Reisverslagen van Jamie Groot - WaarBenJij.nu Tanzania - Reisverslagen van Jamie Groot - WaarBenJij.nu

Tanzania

Maandag 16 februari vertrek ik naar Tanzania waar ik mijn stage ga lopen voor de opleiding HBO-verpleegkunde. Samen met Wilke en Juliët ga ik het avontuur aan en blijf ruim 4 maanden weg.
Na het lopen van mijn stage zijn wij van plan om een hoop leuke dingen te doen (safari, Zanzibar etc) die jullie kunnen volgen via mijn blog.

Tot over een paar maanden!
x

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2015

Het werd wel weer eens tijd!

03 April 2015

Arusha, ununuzi binafsi en zo rood als een kreeft!

11 Maart 2015

Veel stroom, Jumbo hagelslag en kinderliedje....

02 Maart 2015

Stroomloze dagen (5!) en een super weekend

25 Februari 2015

Eerste ziekenhuis ervaring in Tanzania
Jamie

Ik ben Jamie en via dit profiel kun jij op de hoogte blijven van mijn reis naar Tanzania.

Actief sinds 15 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5911

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 22 Juni 2016

Tanzania

Landen bezocht: